Reviews

Deel jouw ervaring: Laat jouw stem horen!

We zijn nieuwsgierig naar jouw persoonlijke verhaal! Heb je genoten van een informatieve rondleiding, een fascinerende lezing in de Sterrenwacht, of misschien wel een onvergetelijk moment in het Streekmuseum? Deel jouw ervaring en inspireer anderen om ook de magie van onze instellingen te ontdekken.  Als dank voor je bijdrage geven wij E-books cadeau.

Fam. Vries (woensdag, 21 februari 2024 16:36)

Wat hebben de kinderen genoten tijdens het Pake en Beppe evenement in het Observeum! Prachtige verhalen en zelfs een raket die de lucht in werd geschoten. We bezochten ook het planetarium en wat een geweldige ervaring was dat. Een absolute aanrader voor zowel jong als oud. Bovendien was het personeel buitengewoon behulpzaam en vriendelijk. Hartelijk dank voor deze fantastische middag!

L v.d. Plaats (woensdag, 27 december 2023 14:33)

Wat een mooie middag gehad met het hele gezin, leerzaam voor de kinderen vooral het planetarium was indrukwekkend. Een echte aanrader voor een middagje weg met de kinderen. Bedankt voor jullie gastvrijheid we komen zeker nog een keer terug.

Willem (zaterdag, 16 december 2023 10:09)

Schitterende vrijdagavond ervaring, kijkend door de kijkers planeet Jupiter en zijn manen gezien. Een aantal meteorieten gezien die "uit de hemel vielen". Toen rondje museum en het prachtige digitale planetarium. Nog met de oprichten van de volkssterrenwacht gesproken en hij nam me mee naar het dak waar zijn privé kijker staat. Wat een mooie uitleg over het ontstaan van het sterrenstelsel. Een echte aanrader voor een avondvullend programma voor jong en oud. nieuwsgierig kijk op de website www.observeum.nl of de facebookpagina Observeum

Greetje (maandag, 02 oktober 2023 14:47)

Vorige week vrijdagavond geweest, wat een leuk en leerzaam avondvullend programma: klein maar leuk museum, het planetarium met enthousiaste uitleg, uitgebreide uitleg over de sterrekijkers en over planeten. We konden zowel Jupiter als Saturnus zien, met als klap op de vuurpijl in de hoge koepel zelf door de grote kijker. Vooral genoten van de kennis en bevlogenheid van de medewerkers. Een hele bijzondere ervaring.

Fam. Faber (vrijdag, 28 april 2023 10:14)

Een middag op bezoek bij het Observeum in Burgum. Wat een verscheidenheid aan informatie. De rondleiding met de gastvrouw was geweldig, wat een prachtige uitleg bij de objecten. De kinderen zagen hun ogen uit in het planetarium en wij verwonderden ons ook aan de sterrenhemel. Een aanraden voor iedereen.

Fam. de Groot (dinsdag, 07 februari 2023 14:40)

Wat een prachtige belevenis in het Observeum, We hebben onze ogen uitgekeken en wat een gastvrijheid. Het planetarium is een echte aanrader. We komen zeker weer terug, want er is heel veel te zien. We waren erg onder de indruk wat een mooi museum en de indrukwekkende telescoop van de sterrenwacht.

Webmaster (vrijdag, 03 februari 2023 13:26)

Een goede review bevat genoeg details om anderen een indruk te geven van je ervaring. Leg uit welke factoren hebben bijgedragen aan je positieve, negatieve of matige ervaring. Ook kun je delen wat het bedrijf volgens jou goed doet en hoe ze zich kunnen verbeteren. Maar houd het vriendelijk en netjes!

Deel de pagina met: