Entreeprijzen

• Museumkaarthouders € 0,00
  • Vrienden van de stichting € 0,00

Schoolklassen

• € 20,00 per groep plus € 2,00 per leerling.
  • Toeslag bij bezoek buiten openingstijden: € 25,00 per groep.
  • Begeleiders en docenten gratis.

Voorbeeldklassen:

• 15 leerlingen binnen openingstijden: € 50,00
  • 30 leerlingen binnen openingstijden: € 80,00

Gastlessen op locatie

• € 35,00 per groep plus € 2,00 per leerling plus reiskosten (€ 0,25 per km).
  • Begeleiders en docenten gratis.

Arrangementen voor groepen

Basis-arrangement

Entree + rondleiding + planetariumbezoek

Een eenvoudige rondleiding door het gehele museum en sterrenwacht of iets uitgebreider met één thema. Inclusief een planetariumbezoek!

• Volwassenen: € 8,00 pp
  • Kinderen 6 t/m 17: € 7,00 pp
  • Kinderen tot 5 jaar: gratis

Koffie-arrangement

Entree + rondleiding + planetariumbezoek + koffie/thee/limonade

Een rondleiding door het gehele museum en de gehele sterrenwacht met een planetariumbezoek. Daarnaast kunt u rustig in een eigen zaaltje een kopje koffie, thee of limonade met een koekje erbij nuttigen.

• Volwassenen: € 10,00 pp
  • Kinderen 6 t/m 17:  € 8,00 pp
  • Kinderen tot 5 jaar: € 3,00 pp

Toeslag voor bezoeken buiten openingstijden: €25,00 per groep

Oranjekoek-arrangement

Entree + rondleiding + koffie/thee/limonade + oranjekoek

Een rondleiding door het gehele museum en de gehele sterrenwacht met een (live-) planetariumbezoek. Daarnaast kunt u rustig in een eigen zaaltje een kopje koffie, thee of limonade met een heerlijk stukje oranjekoek van de bakker erbij nuttigen. In overleg mag dat uiteraard ook een ander stuk gebak zijn, eventueel tegen meerprijs afhankelijk van de kosten van dat gebakje.

• Volwassenen: € 12,00 pp
  • Kinderen 6 t/m 17: € 10,00 pp
  • Kinderen tot 5 jaar: € 5,00 pp

Toeslag voor bezoeken buiten openingstijden: € 25,00 per groep

Pingo-arrangement (max 30 personen)

Entree + rondleiding + planetariumbezoek + koffie/thee + oranjekoek + Pingolunch in het Observeum van de Pleats*

Een rondleiding door het gehele museum en de gehele sterrenwacht met een (live-)planetariumbezoek. Daarnaast kunt u rustig in een eigen zaaltje een kopje koffie, thee of limonade met een heerlijk stukje oranjekoek van de bakker erbij nuttigen. Rond het middaguur nuttigt u een heerlijke ‘Pingolunch’ van de Pleats. De naam Pingo is een woordspeling op Pincho. Pingo als woorspeling op de in Spanje geserveerde pincho’s. Pingo’s zijn heuvels die in de ijstijd zijn ontstaan door opvriezend grondwater. Een relatief hoog aantal van dit soort pingoruïnes is in de omgeving van Burgum te vinden.

De Pingolunch bestaat uit een lekker glaasje soep, gevolgd door diverse belegde mini-broodjes geserveerd op een etagère. Een glaasje sap en een mini-toetje complementeren deze lunch.

• Volwassenen: € 32,00 pp
  • Kinderen 6 t/m 17: € 30,00 pp
  • Kinderen tot 5 jaar: € 25,00 pp

Toeslag voor bezoeken buiten openingstijden: € 25,00 per groep

De Pleats Arrangementen:

Het is ook mogelijk om te eten bij de Pleats en vervolgens het bovenstaande Oranjekoek-arrangement bij ons tegen korting af te nemen. Neem hiervoor contact met ons of de Pleats op. U betaalt bij de Pleats, de afgesproken prijzen zijn exclusief drankjes genuttigd bij de Pleats. Vraag naar een Pingolunch, Boerenbont-arrangement of Sterrenwachtarrangement.

Deel de pagina met: