Webshop

Welkom bij onze webshop! Blader door ons assortiment over sterrenkunde en geschiedenis. Geniet van een eenvoudige en veilige winkelervaring, want jouw tevredenheid staat bij ons voorop. Happy shopping!

Sterrenkunde voor mensen met haast

Govert Schilling, geboren in 1956, is een wetenschapsjournalist die bekend staat om zijn talloze boeken over diverse astronomische onderwerpen. Onlangs heeft hij "De olifant in het universum" uitgebracht, een werk over donkere materie, evenals zijn tweede samenwerking met weervrouw Helga van Leur, getiteld "Van zomerdag tot winternacht". Op televisie heeft Govert programma's gepresenteerd zoals "Govert naar de grenzen van het heelal" en "Govert naar de oorsprong van de mens

Sterrenkunde voor mensen met haast

Neil deGrasse Tyson, een Amerikaanse astrofysicus, voltooide zijn studies aan zowel Harvard als Princeton, voordat hij in 1996 benoemd werd tot directeur van het Hayden Planetarium. Hij verkent de diepten van vragen over de aard van ruimte en tijd, de mysterieuze aard van donkere materie, en onze plaats en rol binnen het universum. Als een vooraanstaande figuur op dit gebied en een bestsellerauteur, is Tyson onbetwistbaar de ultieme gids voor het verkennen van deze grensverleggende vraagstukken.

André Kuipers - Atlas van de aarde

Ga op een ruimteavontuurlijke reis rond de aarde met André Kuipers. Dit unieke boek combineert een atlas, fotoboek en encyclopedie in één, en biedt een adembenemend kijkboek voor alle leeftijden. In slechts 90 minuten kun je een reis om de wereld maken! Stap aan boord van een raket met de Kleine Astronauten en ontdek onze planeet vanuit de ruimte.

Sterren Projector

Ontdek de wonderen van het heelal vanuit het comfort van je eigen kamer met de Ye® StarVision 2024, de ultieme 12-in-1 universum projectorlamp. Met zijn state-of-the-art scherpe beeldtechnologie en een scala aan projecties, biedt deze projectorlamp een ongeëvenaarde kijkervaring die zowel jong als oud zal betoveren.

Frieslands Verleden

Frieslands Verleden is een verzameling van vijftig boeiende verhalen, geschreven door vooraanstaande historici, die de rijke geschiedenis van de Friezen tot leven brengen. Deze verhalen bieden niet alleen een chronologisch overzicht van de Friese geschiedenis, maar nemen je ook mee langs belangrijke herinneringsplaatsen, het karakteristieke landschap, opmerkelijke figuren en andere interessante feiten. Dit boek biedt een diepgaand inzicht in de geschiedenis van Friesland en is onmisbaar voor iedereen die geïntrigeerd is door dit unieke stukje wereld of er een band mee voelt.

De Bosatlas van de Wadden

Verken het unieke UNESCO Werelderfgoed van Nederland met de Bosatlas van de Wadden. Dit prachtige boek belicht alle facetten en de schitterende schoonheid van de Wadden, het eerste en enige natuurlijke Werelderfgoed van Nederland. Van de tijd van de IJstijd tot moderne zandsuppletie, van plankton tot zeehonden, van prielen tot kwelders, en van eilanddynamiek tot historische terpen en wierden, tot natuurherstel, toerisme en internationale samenwerking. Deze atlas biedt een uitgebreid overzicht dat de rijke diversiteit van de Wadden tot leven brengt.

De archeoloog

De set van de kleine archeoloog is perfect speelgoed voor kinderen waarmee ze wetenschappelijke en creatieve interesses kunnen ontwikkelen. De edelsteenmijn betrekt kinderen bij het spelen en leren op een leuke manier. Hierdoor kunnen kinderen zelf leren, ontdekken, observeren en aandacht en geduld ontwikkelen.Bovendien kan het een kind inspireren om op onderzoek uit te gaan.

Fossielen opgraven

Ben jij gek op fossielen? Ontdek welke enge insecten in de drie fossielen verstopt zitten en graaf ze op met een hamer en een beitel. Welke griezelige surprise heb jij opgegraven?

Vredesraket  met licht

De raketten zijn voorzien van prachtige LED-verlichting, waardoor ze nog speelser worden in de lucht. Het pakket bevat de lanceerinstallatie en 3 rakketten, dus je kunt meteen beginnen met het uitproberen van al jouw creatieve lanceerideeën.

Deel deze pagina met: